РІЙ "КОЗАЧАТА"


Рій : « Козачата»

 Ми дружні, веселі, сором'язливі, відверті, творчі, кмітливі, наполегливі … хлопчики й дівчатка. Йдемо у ногу з часом та водночас не забу­ваємо того, що дісталося нам у спадок від пращурів. Тому вчимося дотримуватись народних традицій та плекаємо любов до рідної України, її звичаїв та обря­дів. Адже виховні заходи, спрямовані на збереження традицій українського народу, створюють найсприят­ливіші умови для формування творчої особистості та патріотичного виховання.
     Родинні свята "Козацькі забави", "Миколай, Миколай, ти до нас завітай", "Масляна" та інші,  не тільки занурили нас у минуле, а й розкрили зміст народних звичаїв та традицій.
         А ще ми – справжні патріоти своєї країни. З перших днів проведення ООС, ми підтримували бійців: писали листи на передову, власними руками робили обереги, листівки, малювали малюнки і відправляли нашим безстрашним захисникам. Проводили благодійні ярмарки, акції «Солодощі воїнам", "Дитячий лист і малюнок, що зігріває серце", "Подарунок герою від Св. Миколая" .
         Дуже любимо подорожувати . За період навчання відвідали  багато музеїв рідного краю. А саме: Київський Державний музей іграшок, музей Води, Переяславський краєзнавчий музей, музей "Кобзарства", Державний музей авіації імені О. К. Антонова та ін. Після урочний час ходимо на лоно природи, де добре проводимо час та пізнаємо природу рідного краю.
         У нашому класі завжди панує передчуття перемоги, веселощів, креативності та фантазії.
     Через безліч  виховних  заходів, ми стаємо причетними до традицій пращурів. І саме така причетність сприяє вихованню загальнолюдських цінностей.


Девіз " Нехай знає рідна мати – вільна Україна.
Козачати  ми  маленькі,  але  гідна зміна ".



«Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується».
В. О. Сухомлинський

Мета національно-патріотичного виховання:
·        Виховання патріотичних почуттів;
·        відчуття своєї причетності до розбудови національної державності;
·        поваги до культури та історії рідного краю, народу;
·        гордості за свою землю, свій народ, власної національної гідності.
Завдання:
·        розкриття для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини ;
·        формування патріотичних переконань в учнів , обгрунтування необхідності їх постійного удосконалення в реальних умовах національно-пізнавальної діяльності;
·        використання реальних соціально-педагогічних умов у процесі реалізації технології національно-патріотичного виховання особистості;
·        застосування нових наукових досягнень у практиці патріотичного виховання особистості, активізація шляхів підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учнів.
Кодекс лицарської честі козака
·        Люби свою Батьківщину, материнську мову, неньку-Україну!
·        Шануй віру і звичаї свого народу !
·        Май свою національну і людську гідність, будь готовий захищати слабших, турбуватися про менших дітей.
·        Виховувати шляхетне ставлення до дівчини, жінки , матері, бабусі! Оберігай їхню людську чесність і гідність!
·        Відстоюй свободу і незалежність особистості народу, держави!
·        Зміцнюй характер і волю, будь терплячим і дисциплінованим!
·        Слухай накази отамана, поважай старших та поради наставників, будь хоробрим і відважним, мужнім і невтомним!
·        Понад усе цінуй козацьку честь!
·        Будь лицарем до супротивника, зневажай жорстоких і лихих!
·        Будь ревнивим охоронцем рідної природи!
·        Бережи традиції українського козацтва.
·        Охороняй пам'ятники історії і культури народу !
Форми національно-патріотичного виховання
1. Виховна година "Моя країна – Україна".
2. Виховна година "Зі святом тебе, мій Переяславе".
3. Виховна година "Моя маленька Батьківщина".
4. "День Вишиванки".
5. Родинне свято "Миколай, Миколай, ти до нас завітай!", "Масляна".
6. Виховна година "Права людини : Закон".
7. Традиційний благодійний шкільний ярмарок "Солодощі воїну".
8. "Подарунок герою від Святого Миколая".
9. "Так ми починаємо святкові заходи ".
10. Відпочинок на лоні природи.
         Патріотичне виховання в школах спрямовується на залучення учнів до глибинних пластів національної культури і духовності, формування у дітей  національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури.
         У школі оформлено куточок державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України – Гербом, Гімном, Прапором.  Такі ж куточки є в кожному класі. Учителі школи постійно виховують в учнів повагу до державних символів, розвивають в них свідомість справжніх громадян і патріотів своєї країни.

         Уже стало традицією розпочинати робочі дні та загальношкільні свята державним Гімном України.

В рамках національно–патріотичного виховання в школі проводяться  виховні години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо.
         Всесвітній день вишиванки – міжнародне свято, яке покликане  зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу.

День Вишиванки

         У школі виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями.

  Виховна година "Моя країна - Україна"



 

Виховна година "Зі святом тебе, мій Переяславе"



 
Виховна година "Моя маленька Батьківщина "

Виховна година "Права людини – Закон "


         Традиційним стало проведення благодійних акцій "Діти – воїнам ООС", під час якої учні малюють малюнки, пишуть листи для військовослужбовців. Свою увагу , тепло і підтримку в цей складний час діти дарують військовим. Так виховується у дітей почуття любові, відданості своїй Батьківщині, патріотизм.
"Подарунок герою від Святого Миколая", "Зустріч з воїном ООС".




         Також любимо проводити заходи разом з батьками. Відсвяткували родинне свято "Микола, Миколай, ти до нас завітай!", " Масляна ".



"Масляна "


         Ми дуже любимо подорожувати, часто відвідуємо музеї  свого міста та рідного краю.
Державний музей "Іграшки"


Київський "Океанаріум"


Музей "Кобзарства"

Державний музей авіації ім. О.К.Антонова

         Музей "Води"

         В позаурочний час ходимо в походи, особливо подобається розпалювати багаття, смажити шпикачки, варити куліш. Під час відпочинку ми любимо гратися в різні ігри, а  найбільше "Квест - гра".


         Саме у таких напрямках колектив Переяслав-Хмельницької  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 постійно в пошуку активних форм навчально-виховних занять. Педагогічну позицію нашого колективу характеризують повага до кожної дитини як до особистості, віра в здатність учнів працювати серйозно, захоплено, творчо. Саме ця позиція визначає вибір методів, засобів, прийомів і форм навчання та виховання, що передбачають самостійність в здобутті знань, посильну дослідницьку діяльність, обґрунтування і доведення своїх поглядів.
         Навчальний матеріал викладається так, щоб учні не тільки знали й розуміли те суспільство, в якому ми живемо й працюємо, але і вносили свою маленьку часточку в подальше його удосконалення і розвиток, постійно прагнули до покращення навколишньої дійсності.

         Завдання школи та обов’язок педагогів – виростити дітей справжніми громадянами та патріотами з почуттям особистої відповідальності.








Немає коментарів:

Дописати коментар